WIJ HELPEN U GRAAG!

U bent belangrijk voor ons en daarom kunt u met vragen of verzoeken altijd bij onze helpdesk terecht. Snel, persoonlijk en effectief. Meteen raad, advies of een oplossing. Heeft u vragen over (de inhoud van) onze lesmethoden, het overstappen naar een lesmethode van Staal & Roeland, het inzetten van het digitale materiaal, de mogelijkheden van Drillster, de RTTI-toetsen dan wel een andere vraag, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Wij komen graag met u in contact!

ICT-HELPDESK

Mocht u problemen ondervinden met de uitlevering van de digitale licenties of met het gebruik van de ict, neemt u dan eerst onze veelgestelde vragen door. U vind hier enkele stappenplannen en antwoorden op de veelgestelde vragen. Mocht u er niet uitkomen, neemt u dan contact met ons op: helpdesk@staal-roeland.nl. Wij helpen u graag verder.

Wilt u de volgende gegevens opnemen in uw mail?

Naam van de lesmethode
Welke licentie betreft het? -> web/iPad/aanvullend
Probleem bij één leerling of meer? -> graag adres, huisnummer en postcode van leerling vermelden
Probleem bij docent? -> graag naam en mailadres vermelden
Korte beschrijving van probleem. Indien mogelijk graag toevoegen screenshot van de melding.